ابنیه و ساختمان

بطور کلی میتوان خدمات شرکت مهندسی ابرند را به دو بخش خدمات ژئوتکنیکی و ساختمانی تفکیک کرد. شرکت ابرند با نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه ساخت و ساز، مسئولیت ده‌ها پروژه عمرانی را به عنوان طراح و مجری بر عهده داشته است. ارائه خدمات سازه‌ای در کنار خدمات ژئوتکنیکی سبب شده است تا پروژه‌های عمرانی با هماهنگی بین دو واحد سازه و ژئوتکنیک به بهترین شکل، پیش رفته و بتواند بالاترین عملکرد را با بهترین کیفیت در کنار ملاحظات اقتصادی بدست آورد.

خدمات ارائه شده در شرکت در واحد ابنیه و ساختمان شامل خدمات طراحی و خدمات اجرایی می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه “ابنیه چیست؟” با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. همچنین جهت دیدن پروژه‌های تکمیل شده به منوی پروژه‌ها بخش ابنیه و ساختمان مراجعه کنید.

طراحی سازه

طراحی سازه

یکی از خدمات واحد ابنیه و ساختمان طراحی سازه می‌باشد که شامل طراحی و برنامه‌ریزی سازه‌ها ازجمله برج‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها و دیگرسازه‌ها است. به وسیله‌ی این حرفه، شرایط محیطی و تمام نیازهای سازه بررسی شده و با به کار گیری مفاهیم مهندسی، سازه‌ای مقاوم دربرابر فرسایش، نیروها و بادها طراحی می‌شود. متخصصین این رشته با ترکیب علم و هنر، سازه‌هایی خلق می‌کنند که علاوه بر زیبایی و عملکرد بالا، نیاز مصرف کنندگان را نیز برآورده سازد. در صفحه‌ی مرتبط با بخش طراحی سازه توضیحات کامل‌تری درباره‌ی این حوزه داده شده که درصورت تمایل به مطالعه می‌توانید از طریق لینک قبل اقدام کنید.

اجرای سازه

اجرای سازه

مهم‌ترین، پرهزینه ترین و زمان‌بر ترین بخش یک پروژه، فرآیند اجرایی آن است. برای پیشبرد یک پروژه‌ی ساختمانی موفق، وجود تیم اجرایی حرفه‌ای و توانمند برای بکارگیری درست از امکانات در اجرای سازه، ایجاد هماهنگی بین نیروها و مدیریت امور مختلف، شاخصی بسیار مهم و ارزشمند می‌باشد. به همین دلیل انتخاب یک تیم با تجربه و توانمند یکی از اصلی‌ترین دغده‌های کارفرمایان است.

تیم عمرانی ابرند توسط کارشناسان مجرب در زمینه‌ی طراحی و اجرای سازه در این مجموعه، با تعهد به طراحی و اجرای پروژه‌ها با بالاترین کیفیت این دغدغه را برای کارفرمایان محترم به حداقل رسانده است.