طراحی و مشاوره

جهت اجرای هر پروژه ی عمرانی ای نیاز به یک طرح درست و مهمتر از آن دقیق است. این طرح باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز های پروژه را بطور کامل و جامع برآورده کند. علاوه به مورد ذکر شده، طرح پیشنهادی باید روش های گوناگون را در نظر گرفته و سعی داشته باشد تا هزینه های اضافی بر پروژه تحمیل نکند. میتوان گفت که اقتصادی بودن در کنار درستی طرح از بارز ترین ویژگی های یک طراحی مناسب است. طراح یک پروژه لازم است تا تسلط بالایی روی مباحث طراحی داشته و علاوه بر آن بتواند نکات اجرایی و جزئیات اجرا را نیز در نظر بگیرد تا مانع از هدر رفت انرژی، زمان و پول کارفرمایان و کارکنان پروژه شود. به همین دلیل انتخاب طراح مناسب که از تجربه و دانش لازم برخوردار باشد از چالشی ترین تصمیم های یک پروژه میتواند باشد.

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که در حین اجرای پروژه فرضیات طراحی دستخوش تغییر شده اند. این تغییرات میتواند ناشی از تغییر در نیاز های پروژه باشد و یا اینکه از اطلاعات ناقص در ابتدا مسیر طراحی نشأت گیرد. به همین دلیل حضور یک مشاور با تجربه در کنار هر پروژه ی عمرانی ای از مهمترین نیاز هاست. مشاور پروژه باید قابلیت درک و تحلیل درست نسبت به چالش های پروژه داشته باشد و علاوه بر آن بتواند آنالیز ها مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن و با کمترین خطا انجام دهد.

شرکت مهندسی ابرند با بیش از یک دهه حضور موفق در صنعت ساختمان کشور افتخار دارد تا در قامت طراح و مشاور بسیاری از پروژه های شاخص شهری و کشوری به کارفرمایان محترم خدمت رسانی کرده باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران خود و همچنین بکارگیری نیروی جوان، با انگیزه و در عین حال متخصص و بهره گیری از بروزترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آمادگی دارد تا به عنوان طراح و مشاور پروژه های ساختمانی و ژئوتکنیکی با کارفرکایان عزیز همکاری داشته باشد.

طراحی ژئوتکنیک

طراحی سازه